2011. december 16.

...karácsonyi újjászületés...


Mindjárt karácsony és én pont ezt az "ámokfutásos" időszakot választottam a blog újraélesztésére....Hmmm, igazából magam sem értem, hogy miért, hacsak az nem, hogy a karácsonyi készülődés közepette hihetetlen mennyiségű mindenféle kerül ki a kezem alól, amiket mindenképp közszemlére kívánok tenni, mindenki nagy örömére :-))))
Évek óta kedvenceim Michelle Brand pillepalack virágai. Figyelmesebb szemlélő, eredeti helyükön a palackok alján találhatja meg őket, már aki egyáltalán nézegeti egy ásványvizes üveg alját... Hát én nézegetem már egy ideje, így rájöttem, hogy csuda gyönyörű karácsonyi jégvirágokat kreálhatok belőlük. Csak úgy térbe függesztve is őrült jók, de ablak elé lógatva talán még jobbak.... nem is tudom....
Nem mondom, kissé időigényes a palackok alját levagdosni (családtagok bevonása?????), ennél csak az macerásabb, amikor átlátszó cérnával próbálja meg az ember összevarrogatni őket, miközben a leglehetetlenebb pozitúrákban igyekszik megakadályozni, hogy összetekeredjenek a kis nyomorultak.......
Na de a végeredmény!!... magáért beszél...

fotó Darabos György

fotó Darabos György

És hát valahogy így készül, de ha pontos leírást szeretnétek,  a decemberi Lakáskultúrában elolvashatjátok.

fotó Darabos György

Mivel csomagolás mániákus vagyok idén masni helyett műanyag palack virágok lesznek az ajándékok díszei..

fotó Darabos György
Ha még több inspiráló pillepalack virágos képet szeretnétek, nézzetek be ide http://www.michellebrand.co.uk/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése