2012. július 17.

..ha a gömb nem jött be, próbálkozzunk a "táskaspóval"....:)

..úgy tűnik az előző gömbös poszt nem igazán hozott lázba Titeket,ezért arra gondoltam, virág elhelyezés ügyben még egy próbát teszek...hátha ez jobban bejön:).
Az itthoni régi bevásárlószatyrok között válogatva találtam egyet, aminek a színei meglepően jók voltak. Amúgy is éppen valami olyan növénytartó táskán gondolkodtam, amit fel lehet lógatni, de olyan anyagból van, aminek nem árt, ha vizes lesz........(és persze alapanyagot csak akkor vásárolok, ha már végképp nem oldható meg az otthon található mindenféléből, de ez igen ritka.....:)
Valószínűleg egy egész alap varrni tudás kell az elkészítésükhöz, de nem vészes... Én két félét csináltam. A bonyolultabba varrtam egy zippzárat, amivel lehet szűkíteni és bővíteni a kaspó száját, egyszerűbb variációban egyszerűen csak ringliket ütöttem bele és egy zsinórral összehúztam a száját.  Az alját ragasztottam. A füleket csíkos hevederből (simán vettem a Röltexben) csináltam. Patentokat tettem a végére, hogy leszedhető legyen, így ha akarom függeszthetem, ha akarom, állíthatom a "kaspót".




Szabjatok ki a bevásárlószatyorból egy kb 23 x 48 cm-es téglalapot, hajlítsátok henger formára, majd ragasszátok össze.
A henger alsó részénél hajtsátok be kb 5 cm-t és alakítsatok ki sarkokat úgy, hogy egy téglatestet kapjatok. Tűzőgéppel tűzzétek meg. 
Vágjatok ki egy kb 12x12 cm-es négyzetet és ragasszátok a téglatest aljára.

Üssetek a felső széltől 3 cm-re, egy vonalba, egymástól egyenlő távolságra 8 db ringlit.
A két oldalára, a felső széltől 5-6 cm-re üssetek egy-egy patent fogadó részét, de ne feledkezzetek meg valamilyen alátétről. A legjobb filcből.

A heveder két végbe üssétek bele a patentok párját.
Patentoljátok fel a füleket, fűzzétek bele a zsinórt, rakjatok bele virágot, húzzátok össze és már függeszthetitek is. 
fotók: Lakáskultúra Axel Springer/Darabos György

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése