2012. október 2.

....nyár, már csak fotókon.....

Hihetetlen őszi hangulatba keveredtem ettől a borongós, esős időtől (pedig még hol vagyunk attól az igazi nyúlós-nyálas-ködös rémálomtól....), úgyhogy gondoltam megosztom Veletek, hogy tavaly hogyan konzerváltam a nyári hangulatot. Idén már elkezdtük a kavicsirogatást, de az elmúlt években a fotóval kombinált gyűjtemények is jól beváltak. Azóta is nézegetem őket a fürdőszoba falán. 
Csak néhány jól sikerült fotó, képkeretek és a nyaraláskor összegyűjtögetett "mindenfélék" kellenek hozzá...


Nem igazán bonyolult az elkészítése, egyszerűen rakjátok rá a "valamit" a képre és lyukasztgassátok körbe. Utána "varrjátok" rá....én nem sima cérnát, hanem vékony fémszálat használtam, de szerintem cérnával is jó lehet...Aztán már csak a keretbe kell belerakni és mehet is a falra.....


..mi gyűjtöttünk kagylót...

....összeszedtünk kötéldarabokat a hajóról....

.....de még a citromligetben lopott szedett citrom héja sem maradhatott ki...
..egyszóval bármi jó lehet,ami a nyarat idézi...:)


foto Axel Springer/Lakáskultúra/Darabos György

1 megjegyzés: