2013. február 12.

Szürke és a többiek....

Mostanában annyira elterjed a szürke szín a lakberendezésben, hogy szinte kellemetlennek találom, ha bevallom, nálunk a lakásban is rengeteg a szürke. Mindig is volt, és ahogy magamat ismerem, ezután is mindig  lesz, csak a kiegészítő színeket variálom...
Gondolom nem vagyok egyedül azzal, hogy ilyenkor február végén közepén elképesztő napfényhiányban szenvedek. Még azon furcsaságra is hajlamos leszek, hogy bármennyire is nem kedvelem a sárga színt, mégiscsak  beszerzek (vagy kreálok, ha eljutok odáig...) néhány sárga kiegészítőt, mert azzal azért tisztában vagyok, hogy így egy kevés "műnapfény" kerül a lakásba...
Kicsit nézelődtem a neten, hogy inspirálódjak, és találtam egy annyira jó összeállítást a szürke és a "színes" színek viszonyáról, hogy kénytelen vagyok megosztani veletek.
Az a tapasztalatom, hogy az emberek többsége idegenkedik a sötét színektől.....szerintem ez a néhány kép még a legeltökéltebb ellenzőket is meg fogja ingatni...
szerintem jó választás lesz az a sárga a szürkéinkhez........



bár most ahogy elnézem ezt a képet,  a narancs is esélyes.....:)




Ezt a remek kis összeállítást itt találtam...

1 megjegyzés:

  1. Beautiful! I just love grey and in these interiors it's mixed gorgeously with bright colours!

    VálaszTörlés