2013. március 5.

Tavasz van!!!.... eljött a (papír)vázák ideje....

Úgy tűnik végérvényesen tavasz van.  Kellenek a vázák!!!
Nem tudom megállni, hogy ne legyen tele a lakás virágokkal...na, jó, mondjuk virágbeszerzéseimhez nagymértékben hozzájárul, hogy már egy ideje tavaszi anyagokat fotózok, így remek alibim van arra, hogy rengeteg virágot hordjak haza.
A most megjelent Lakáskultúrában papírvázát csináltam. Tudom, kicsit öntömjénezőnek tűnik, ha azt mondom szerintem gyönyörű lett....de mit csináljak, ha gyönyörű lett????!!! :))))


ennél a darabnál befőttes üveget használtam és nem egyszerűen összefogtam a felszabdalt csíkokat, hanem visszahajtottam

Kell hozzá egy üres üveg, egy újságból kitépett lap, vékony drót, olló, cellux.....szerintem ez az a kategória, amit mindenki meg tud csinálni.... Az egész vázát az határozza meg, hogy milyen újságlapot választunk. Én úgy választottam, hogy ne csak a virág, de maga a váza is tavaszi hangulatú legyen...


fotó Axel Springer/Lakáskultúra/Wein Krisztina

3 megjegyzés:

  1. Tényleg gyönyörű lett :) Húsvétra ki is próbálom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Szerintem biztos a sikerélmény, ha megcsinálod!!:)

      Törlés
  2. Szuper ötlet! Most kivételesen tele vagyok virággal! Szombaton ünnepeltük a szülinapomat, ami kivételesen kerek szám és már bőven az eltitkolandó tartományba tartozik! Persze vázám egy volt, de azt sem találtam!

    VálaszTörlés