2017. április 12.

Itt a tavasz, jön a Húsvét..tuti szükségetek lesz vázákra...

Tele a lakás vágott virágokkal, mivel én is NY. is minden egyes vásárláskor összeszed néhány csokor tulipánt a napi tej/kenyér mellé...
Hiába tavasz van és ezt igyekszünk becsempészni a lakásba is..
Vázából viszont nem állunk túl jól, úgyhogy kifejezetten jól jött, hogy a most megjelent Kiskegyed Otthona tavaszi anyagához vázákat készítettem..
Kicsit inspirálódtam az Ikea új kollekciójából, feltúrtam a pincét egy lámpaernyő vázért és betértem az első utamba kerülő barkácsáruházba egy sima fehér műanyag kaspóért...
Hogy pontosan hogyan készült elolvashatjátok az újságban...

És az a csipetnyi titok!!!!....ahhoz, hogy óriási csokornak tűnjön amit a vázába tesztek, nem kell más, minthogy egy festéklehúzó rácsot méretre vágtok és beleillesztitek a kaspóba...így a szálak egyenesen állnak, a rács eltartja egymástól őket és kétszer annyinak tűnnek, mint valójában...

fotók: RingierAxelSprineger/KKO/Wein Krisztina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése