2012. augusztus 19.

"kövek a zsebben..."

...nyáron mindenki kavicsot gyűjt, e nélkül szinte képtelenek vagyunk egy-egy nyaralásról (de adott esetben csak egy sima "leszaladunk a Dunára" típusú úszásról) hazaérkezni...télen idegbajt kapok a tonnányi kavicstól és valójában már nem is emlékszem miért szedtük össze őket....:)
..idén új szokást vezettünk be... lakkfilccel mindenki ráírogatja, a dátumot és hogy neki miért fontos az a darab..bármi rákerülhet a Duna hőfokától kezdve, esetleírásokon át, a levegő hőmérsékletéig.....akár rajzos formában is....
Csak azon gondolkodom, hogy a ráírás/rajzoláskor még egyértelműnek tűnő rövidítések/piktogramok, már most, néhány hét elteltével is megfejthetetlen titkosírásnak tűnnek..... hogy fogom én ezek alapján évtizedek múlva  unokáimnak  mesélni szüleik nyári élményeit?!?!?!???

  

...igen a háttérben valóban egy hal látható. Sajnos nem én csináltam...barátnőmtől, Zsófiától kaptam, aki mániákus horgoló. Azt hiszem kevés tárgy van amit ne tudna horgolással előállítani. Én is próbálkoztam, de bevallom egyszerűen antitalentum vagyok ezen a téren. 
A kő itt csak alap, a többi része horgolótűvel készült.... Szerintem tökéletes darab!!!!!

1 megjegyzés: