2012. szeptember 14.

belekontárkodom a "divatszakmába"...

A Lakáskultúra következő - októberi - számában Dénest fogom bemutatni. Évek óta találkozom dolgaival a WAMP-on. Mindig is tervezetem, hogy egyszer írok róla, mert bicikligumi övei és ékszerei nagyon izgalmasak úgyhogy érdemes lesz majd bővebben olvasgatni róla....
Köztudott, hogy képes vagyok olyan dolgokba is belevágni amiről fogalmam sincs - próba szerencse alapon - és időnként még jól is sülnek el :)....
Ezen gondolatmenet mentén elindulva elhatároztam, hogy Ny. szülinapjára csinálok ilyen öveket... Tahiban a bicikli szervizben kidobáltak néhány izgalmasabb külső gumit, így alapanyagom volt....Ehhez megfelelő szerszámom azonban nem igazán, így az univerzális Dremel gépemet vettem elő, bár mint utóbb kiderült egy sima lyukasztó azért valószínűleg leegyszerűsíti a munkát....
Kell hozzá egy tönkrement bicikligumi és egy övcsat (én itt vettem), egy sniccer, olló és valami eszköz, amivel lyukat tudtok rá varázsolni.
Bármennyire is csodagyönyörű lett a végeredmény, az elkészítésre fordított időt és a küzdelmet figyelembe véve, a végkövetkeztetés mindenképp az, hogy ha legközelebb bicikligumi övre vágyom, egészen biztos, hogy Déneshez fordulok....:)

Eleinte ez volt....
Először lesikáltam őket körömkefével és Domestotssal... aztán sniccerrel levágtam róla a külső drótmerevítést...
...drótmerevítés nélkül így néz ki.... (ezeket a gumikat másra használtam, nem az övekhez, de, hogy mire azt most még nem árulhatom el...de az övhez használt gumik pont így néztek ki, csak elfelejtettem lefotózni....hmmm..)
..ezután beraktam az egész bandát a mosógépbe és kimostam... tök szép csilli-villi, öblítőszagú gumi kígyók lettek belőle...
Fogtam egy sima ollót és levágtam, úgy, hogy 3-4 cm széles csík legyen...
Ezután a csatot raktam fel...leírva annyira bonyolultnak tűnik (pedig nem az), úgyhogy gondoltam a képek magukért beszélnek....azért ha kérdésetek van csak írjatok....





ez egy speciális csavar, amit ott lehet kapni ahol az övcsatot...nem tudom a nevét, én  is csak körülírtam az eladónak...
 ...miután a csatot "felszenvedtem", utána jött a bújtató. Egy kb. 1,5 cm széles 10 cm hosszú csíkot kivágtam a maradék gumiból. Igyekeztem feliratos részt választani, hogy legyen valami izgalom benne....


 ..az öv másik végébe fúrtam néhány lyukat, pont úgy, mint ahogy a  "rendes" öveknél van.....

...éééés tessék...Ő a végeredmény....:))




fotók Axel Springer/Wein Krisztina (1.,2.,3.,)
        

3 megjegyzés:

  1. Húú, Csabi is vágyik egy ilyen övre, de az, hogy ezt saját magam is megcsinálhatom az most felcsigázott, bár a Dénes cuccait imádom én is!:-) Egy "lyukas" fülire vágyom ÉN MEG!!:-)

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik! Mivel festetted be a gumikat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De régen volt!!!! :) Nem én festettem, olyan szerencsés voltam, hogy alapból ilyen színesek voltak a gumik....de ha festeném, én valószínűleg valami jól tapadó alapozót használnék (pl Otex). Bár azt nem tudom, hogy az mennyire lesz tartós.....

      Törlés