2012. február 2.

...régi bútorok új szerepben...ahogy mások csinálják...


Úgy tűnik, kicsit elsiettem a jégmécseses bejegyzésemet... Ahogy elnézem az időjárás okozta pánikhangulatot, igazából most vált időszerűvé. Reggel kint felejtettem egy fél bögre teát az erkélyen és két óra múlva jégtömbbé fagyva hoztam be.....úgyhogy kezdődhet a mécses sorozatgyártás...:)
Nem vagyok egy nagy télimádó, csak látványilag, messziről szeretem a havazást. Terveim szerint, a hétvégére beígért ítéletidőt a lakásból fogom végigmozizni, miközben bútort festek, csiszatolok, tapétázok...nagyon igyekszem, hogy mielőbb közzé tehessem:)
Már csak azért is igyekeznem kell, mivel - nagy örömömre - a hetvenes évek bútorcsodájának átalakításáról szóló posztom "sohanemlátott":) sikereket ért el, rengetegen néztetek be a blogra. Valószínűleg nagy szerepet játszott, hogy kikerült a Lakáskultúra Facebook oldalára. (Zsuzsi, Eszter nagyon köszönöm!:)
Remélem sokan inspirálódtatok belőle, ragadtatok ecsetet, tapétát és már készülnek is a jobbnál jobb átalakítások... Ha elakadtok nyugodtan forduljatok hozzám bizalommal!

Körbenéztem, hogy hogyan is csinálják ezt mások...gondoltam, megosztom veletek, hogy amíg én saját szekrényemmel bíbelődöm, addig se maradjatok szemtorna nélkül.. .... néhány gondolatébresztő...














forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése