2012. január 23.

"barkácsbénák" előre.... bútor ráncfelvarrás egy óra alatt...

Kárpitozás...tudom, annyira komolyan hangzik, hogy már az elején elmegy tőle az ember kedve. NE!!!.... Ennek is van olyan egyszerű formája, ami azoknak is sikerélményt okozhat, akik teljesen "barkácsbénának" tartják magukat. Ha kezetek ügyébe kerül egy olyan szék, aminek kivehető az ülő része, próbálkozzatok... (..azért csak halkan megjegyzem, hogy érdemes arról meggyőződni, hogy nem vagytok-e olyan szerencsések, hogy egy igazán különleges valódi antik darabbal kerültök szemtől-szembe,..... akkor azért én óvatosabban bánnék a festéssel, mázolással, fűrészeléssel...:)
Úgy éreztem nagyanyó székének csak egy kis ráncfelvarrás kell, és max egy órát vagyok hajlandó rászánni. Egyszer már átkárpitoztam az ülőrészét, egyszínű zöldre, de eléggé unalmas volt. Tisztában vagyok vele, hogy sokkal látványosabb változást érnék el, ha fáját is átfesteném (nem lenne túl bonyolult, az Unitop (Trilak) vagy az Otex (Tikkurila) simán befedi a lakkozott felületeket is), de gyerekkori emlékeim kötnek hozzá, így marad a dió furnér......(azt hiszem öregszem, egyre többször esem nosztalgiázás bűnébe...:)... A csíkos asztal és a a másik feléből lett, mosdó alatti asztal  eredetijének  fenntartások nélkül estem neki, nem ismertük egymást a múltban...
Kitúrtam a textiljeim közül egy 60 x 60 as darabot (nem is volt több belőle)...és egy (na jó másfél, de közben telefonálgattam is...) óra múlva....íme
(hogy milyen volt zöld kárpittal, itt)


Kiszedtem az ülő részt. Szerencsére, annyira jó állapotú volt, hogy nem kellet szivacsot cserélni, egyszerűen csak rátettem az új borítást.
Bocs, sajnos nem minden fázist tudtam tudtam fotózni, egyszerűn képtelen voltam kézdublőrt keríteni, hirtelen mindenkinek hihetetlenül sürgős dolga akadt és azon kaptam magam, hogy egyedül vagyok a lakásban....?!?!?!?!?!?!?!?
Kérdezzetek, szívesen válaszolok mindenre!
...rendben, lebuktam, nem volt türelmem lebontogatni az előző zöld kárpitot...., de a végeredményt nem befolyásolja!!

Csak hogy mindenki kellő önbizalommal kezdjen neki.... elvégre én sem lehetek mindig formában:))))))))))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése