2012. január 13.

kamuflázs..... ha titkolni szeretnéd, rögtön feltűnő.....

Már az alapdarabot is magam barkácsoltam, egy régi szétesett asztalból (hogy hogyan, az a  legközelebbi poszt), de gondoltam így, a falba "olvasztva" mégis izgalmasabb lesz. A csíkozás a legegyszerűbb, de a nálam türelmesebbek próbálkozhatnak bonyolultabb mintával is... szerintem csíkokkal tuti sikerélmény....

fotó Darabos György

Ecset, kiragasztó szalag és festék kell hozzá. Én mindenhez Unitopot (univerzális alapozót)használok, bármit le lehet vele festeni  és színre is kevertethető. De azt is lehet hogy  a falon falfestéket használtok és a bútorra ugyanolyan kód szerint kikevert  Unitopot. Érdemes bátran próbálkozni... (szakértők jobb, ha nem olvassák tovább!!!) én időnként még azt a szentségtörést is elkövetem,hogy falfestékbe kevert vizesbázisú lakkal festegetek.....hmmm (én szóltam!!!)
Először a falat fessétek simán csíkosra, utána kell az asztalon (vagy bármilyen más bútoron) hozzájelölni a mintákat.


...valahogy azt gondolom, hogy  Liu Bolin a türelmesebbek közé tartozik. Először Photoshop gyanúsnak találtam, de a videók meggyőztek...


az időt állóbb variáció  Los Angelesből
forrás
  ..és a kedvencem.......










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése