2012. január 8.

Lego recycling, beharangazó...



Reneszánszát éli a Lego újrahasznosítás. Hihetetlen mennyiségű mindenféle készül belőle, így hát én is beálltam a sorba... Először - csak, hogy felcsigázzam a kedélyeket - az egyszerűbb "kreálmányt" teszem közkinccsé, a komolyabb variációt majd a napokban olvashatjátok....
Mi valószínűleg szerencsés helyzetben vagyunk. Az ikrek már kinőttek a legozásból, így a pincében halomban állnak a szép rendben elrakosgatott Lego kollekciók. Nem ajándékozhattam el őket senkinek, bármennyire közeli rokongyerekről volt is szó. Nem..., ne gondoljátok, az ikreknek nem okozott volna szívfájdalmat, édesapjuk volt az, aki testével védte a legapróbb, körömpiszoknyi darabkáját is a készletnek. Most - hogy nekem lett volna rá szükségem - sem volt ez másként. Hosszas egyeztetések, írásbeli kérvények, különböző szankciók kilátásba helyezése, testcselek, lelkiterror... egyszóval minden eszköz bevetésre került annak érdekében, hogy 10 db (!!!) legokockát felhasználhassak....de. győzelem!!
A hajgumik elkészítése ehhez képest semmiség volt. Kifurkáltam a kockákat (sima akkus fúrógéppel, 2-es fúrószárral), belefűztem a méterben vásárolt színes gumit, összecsomóztam,  majd néhány kockára rápattintottam egy-egy virágot. Kész...! Tíz év alatti lányok körében garantált a siker, szüleiket pedig elkápráztathatjuk kreatívitásunkkal:)))

a darabok, amikre sikerült végül rátennem a kezem

és a végeredmény...

ugyanaz hátulról...

a kollekció...

a gyűjtemény (egy része), amiből válogathattam volna....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése