2011. december 28.

... ünnepi könyvözön....

Így karácsony után minden évben megszaporodik könyvállományunk. Szerencsére!!! 
Tárolásukra alkalmas polcaink száma azonban véges, ezért már tavaly elkészült néhány darab ebből a rejtett könyvtartóból . Most megint összeraktam néhányat, így lassan egész könyvtárunkat lebegtethetjük a fal előtt...
Rég volt már amikor először a  Formában  találkoztam ezzel a hihetetlenül jó darabbal. 
Minden tiszteletem a designereké, lenyűgöznek, de "kütyücsináló" lelkem egyszerűen nem bír készen kapható tárgyakban gondolkodni, addig nem nyugszom, amíg nem találom meg azt a valamit, amiből meg tudom csinálni. Mivel idegenkedem a "barkácssufnituning" hangulatú tárgyaktól, nem mindig találom meg a megfelelő alapanyagot, olyankor kénytelen vagyok vásárolni...., bár ez sokkal kevésbé izgalmas:)
De most megtaláltam... Sokak szerint perverz módon sok időt töltök a barkácsáruházak építőanyag osztályán. Minden apró "izét" végignézek, megfogdosok, idétlenebbnél idétlenebb kérdéseket teszek fel az eladóknak, akik egy idő után, pánikszerűen menekülnek a közelemből... de legtöbbször csak meg lesz az a valami. Ahogy most is! A titok......ácsok által használt sarokvas (biztos van hivatalos neve is), alumínium csempe élvédő és pillanatragasztó....ennyi...

Azon Lakáskultúra olvasók, akik már kívülről tudják a lebegő könyvek elkészítési módját (merthogy lelkes olvasói rovatomnak:)), azoknak is érdemes lejjebb görgetni. Találtam néhány izgalmas, időnként művészi megoldást a kidobásra ítélt könyvek felhasználására. Kicsit döntésképtelen vagyok az ügyben, valóban léteznek-e kidobandó könyvek???? Ki mit gondol???

fotó Darabos György


És ők akik bizonytalanságban tartanak....., hisz jók...
 
forrás itt




forrás itt
















forrás itt
forrás itt

forrás itt




forrás itt
forrás itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése