2012. április 2.

..még mindig húsvétolunk....

Ilyenkor húsvét táján gondolom nem csak mi állunk jól tojáshéjból...ha nem dobjátok ki, nagyon  jó kis dekorok kreálhatók belőlük. A tojás tulipán csak egy a sok közül. 
Igazából a szárához használt kerti kötöződrótból indultam ki. Annyira jó anyag, hogy vétek lenne elhasználni kötözgetésre a kertben....virágszár imitációnak tökéletes... A színes fejű gombostűket pedig évek óta nézegetem, hogy mire is lehetne használni.....itt végre megtalálta igazi szerepét....:)


..nekem nagyon nagy segítség a tojáslefejező, bár néhány éve, amikor megkaptam, arra gondoltam,ennél feleslegesebb konyhai izé kevés létezik...visszavonom:)







...majd elfelejtettem a kedvenceimet...


Teljes leírás a most megjelenő Kiskegyed Otthonában  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése