2012. május 20.

...mire jó egy lufi...?

Vessetek meg, de nem szeretem a lufikat. Annyira triviális dekoráció, felfújom.... színes.... látványos...ennyi. Felfújni, meg még kevésbé szeretem, így elég sokáig rakosgattam azt a zacskónyi kis lufit, ami valahogy hozzánk került. Aztán csak rájöttem, hogy mi lesz belőle...váza.....nyilván:)
Így, most már nem is utálom őket...sőt kifejezetten megszerettem....és még fel se kellett fújni. 
Már áprilisban megjelent a Lakáskultúrában , de valahogy elmaradt, hogy megosszam Veletek, pedig szerintem jók lettek.
Végre "kertipartizós" idő van, szerintem tökéletes dekoráció ezekre az alkalmakra....és iszonyú egyszerű megcsinálni. Egyszerűen le kell vágni a lufik végét (nem a felfújósat, hanem a másikat) és rá kell húzni kicsi üvegcsére vagy pohárra. Ha csak nagyobb befőttesüvegjeitek vannak, azok is jók, de akkor két lufi kell hozzá egy a tetejére, egy az aljára. 
Ha gyerek bulit tartotok, arra is tökéletes és ami a legjobb, hogy akár a gyerekek is elkészíthetik.....

..és tényleg nem túl nagy dolog megcsinálni...

2 megjegyzés:

  1. hihetetlen! már 0:15 van és kb 10-kor le akartam feküdni. azóta nézem a blogodat és folyamatosan kattintgatok a "régebbi bejegyzés" -re, hogy lássam régebben miket csináltál. FANTASZTIKUSAK AZ ÖTLETEID!!! remélem lesz 1.időm, 2.ügyességem 3. türelmem elkészíteni sorra (majdnem) mindet. természetesen bekerülsz a kedvencek közé és minden nap meglátogatlak majd.... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, ha meglátogatsz időnként!! Én pedig majd igyekszem sűrűbben megosztani az ötleteimet, mert időnként elmosnak az események és hajlamos vagyok kicsit ellustulni:)....Ha bármit elkészítesz, küldj képet, nagyon szívesen felrakom a blogra, hogy másokat is ösztönözzünk:)...

    VálaszTörlés