2013. március 21.

A tavasz első napja...hmmmm.... mit is mondhatnék....

Akkor is tavasz van! Azt mondják a tudat határozza meg a létet és mivel az én létem lassan már kockán forog ettől a márciusi téltől, ezért nincs más választásom, minthogy módosítsam a tudatomat...... Elhatároztam, hogy tavasz van...Mit csinál az ember, ha csak a tudatában van tavasz és nem tud kimenni ültetni, kertészkedni, kirándulni...stb??? Természetesen elkezdi szortírozni a ruhatárát és előszedi a színesebb, vidámabb holmijait. Persze nyilvánvalóan kiderül, hogy a legtöbb már használhatatlan (vagy egyszerűen hihetetlenül unalmas...) így összegyűlik egy csomó feleslegessé vált ruhadarab....és ekkor érdemes egy kicsit gondolkodni....Egy részét el lehet ajándékozni vagy ruhagyűjtőbe vinni, más részéből viszont érdemes valami egészen mást csinálni, mint amire eddig használtátok...
Én első körben fogtam egy használhatatlan övet és a kertben egy - soha ki nem zöldülőnek tűnő - fára felcsatoltam egy üres üveget és tettem bele néhány virágot....legalább az illúzió meglegyen....
Amikor ezt csináltam, iszonyú hideg volt, de legalább sütött a nap..... és én még azt gondoltam, hogy ennél már csak jobb lesz. Arra álmomban sem gondoltam, hogy másnap, nem hogy a virágot, de még a fát sem látom majd a hótól.....hogy a címet idézzem, mit is mondhatnék?!?!?!?!....hmmmm


Ha előkerül néhány kidobásra ítélt póló, lehet belőle bevásárlószatyor, de befoghatjátok a konyhában zöldség vagy gyümölcstartónak is...
Erősebb idegzetű, az újdonságokra nyitott kárpitosokat talán meggyőzhettek, hogy a régi farmerek tökéletesek lesznek a fotel új kárpitozásához....ha nem megy, kénytelenek lesztek magatok nekifogni....:)
Szerintem egy párna a távirányító tartó zsebbel az egyszerűbben elkészíthető ügyekhez tartozik...
...a gyerek uzsonnatartója szintúgy....
Néhány éve én is kárpitoztam egy "kinőtt"... farmerszoknyával...itt nézhetitek meg, hogy hogyan...
..de tekercseltem maradék textilt, kinyúlt pólót, régi ágyneműt, hogy azóta is puffként használjuk a tekercset...
 képek forrása itt, itt, itt itt,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése