2014. január 10.

Az év színe PANTONE 18-3224 Radiant Orchid

A Pantone minden évben kihirdeti az év színét, ami szerintük irányadó lesz a design minden területén, legyen szó akár lakberendezésről, divatról, sminkről....stb.
Tavaly a smaragdzöld volt a kiválasztott és akkor egyet is értettem pantonékkal (bár jó ideje szerelemes vagyok a szürke színbe és ettől elég nehéz engem eltéríteni...) Idén azonban az orchidealila - egészen pontosan "a fukszia és lila harmóniájának keveredése, enyhe rózsaszínes beütéssel"- kicsit elborzasztott elgondolkodtatott...
Aztán elszégyelltem magam, elővettem nyitott énemet és körbenéztem a neten...aztán még jobban elszégyelltem magam, mert az elmúlt évek tapasztalataiból igazán tudhatnám, hogy minden csak párosítás és arányérzék kérdése...
Szerelmetes szürkéimmel kifejezetten izgalmas dolgokat lehet ebből - az első körben nekem kicsit bizarrnak tűnő színből - összehozni....és be kell, hogy valljam, narancsokkal, kékekkel, zöldekkel párosítva is nagyon jónak találom.. 
Tehát Ti mit gondoltok?.. szerintem a rémestől a fantasztikusig mindenre találtam példát...


források
www.beautfiulhabitat.com
www.carlasston.com
www.dancingwithdesign.com
www.designconnectioninc.com
www.designyoutrust.com
www.fancycribs.com
www.thesuitelifedesigns.wordpress.com








1 megjegyzés:

  1. Én nem borzadtam el :) tőlem a narancs sokkal távolabb áll, mint akár ez a lilásciklámenesrózsaszínes izé. Én is régóta vallom, hogy nincs ronda szín, csak rosszul megválasztott, hely, alkalmazás, párosítás, és mennyiség. Szerintem nagyon jó dolgokat lehet belőle kihozni, mindenképp egy üde, intenzív hangulatot lehet vele elérni, amit az imádott szürkénk sosem adna meg magában. Olyan ez mint a konyhában a fűszer, keveset kell belőle használni és akkor kétszer akkora hatást lehet vele elérni, mintha nem is használtuk volna, ha viszont túl sok.............. :) szóval éljen a PANTONE 18-3224! :)

    VálaszTörlés