2015. január 15.

Egyszerű hokedli tuning bemelegítésnek így januárra - filmen is....

Még tavaly elkészült néhány reklám film(ecske) a Praktikernek. Ebből a bortartót már láthattátok és most jöttem rá, hogy a hokedlit még meg sem mutattam...
Nekünk nagyon bevált. A hétköznapokban a hálószobában ácsorog szerényen, de ha vendégek jönnek tökéletes pótszék lesz belőle....
Szerintem nagyon szép, jó minőségű műszőrmét  érdemes használni, ettől lesz "elegánsabb" jellegű a megjelenése. Tudom, az ilyesmi elég drága, de olyan szerencsés voltam, hogy pont akkor jártam a Métában (ez tulajdonképpen egy textil turi) amikor kiárusították a műszőrme bemutató mintáikat, kilóra. Mivel rengeteg volt belőle, így természetesen felvásároltam több tonnányit, így most hegyekben áll nálunk a szebbnél szebb 50x60 centis darab....valamire csak jó lesz:)....
(talán érdemes náluk érdeklődni, lehet, hogy még mindig van belőle Kenag)


Most láttam, hogy az Ikea is forgalmaz pont ugyanilyen hokedlit....


 
 Anchor Films




4 megjegyzés:

  1. Nagyon állat! Én a napokban gondolkodtam el azon, hogy karácsony előtt elajándékoztam jó pár darab mű és valódi szőrme kabátot, mert csak a helyet fogta a szekrényben, aztán hamar rájöttem, hogy mekkora marha vagyok, mert csinálhattam volna belőle párnahuzatot, vagy csak simán kivágtam volna belőlük bébibaribőr utánzatot.... Egy szürkét meghagytam, még keresi a helyét. Az elajándékozottakon meg hamar túltettem magam, mert tudom, hogy jó helyre ment és akik megkapták azok nagyon örültek neki.
    Az ASCP-tel festett székek bírják a kiképzést?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon meg kell gondolni, hogy milyen darabokat ítél az ember használhatatlannak..:)!! Tuti, hogy mikor már nincs akkor jössz rá, hogy mennyire jól tudnád használni az éppen aktuális csinálmányhoz!! Jó döntés,hogy egy szürkét meghagytál!!! :)
      A szék (sajnos csak egy, nem jutottam tovább a festésben) remekül bírja, de jó hogy mondod,
      a napokban lefotózom és kiposztolom.

      Törlés
    2. Alapvetően én egy gyűjtögetős típus vagyok, pont az ilyen esetek miatt nem merek kidboni dolgokat, de -remegő kézzel ugyan- kiszanáltam egy részét azokat amiket kinőttem, hogy legyen hely a gyerek kinőtt motyójának :-)

      Törlés