2016. január 8.

Új év, új blog....

Na jó, persze a cím nem igaz. A blog maga ugyanaz, mint eddig, csak végeztem rajta egy kis "ráncfelvarrást".
Már elég régóta zavar, hogy az elmúlt három évben a megjelenése igencsak beporosodott, egyáltalán nem voltam kibékülve vele. Amikor elkezdtem a blogolást valahogy összeeszkábáltam. 
Akkor merészen rakosgattam mindenfélét ide-oda, nem volt túl sok vesztenivalóm, senki nem ismerte. De most már voltak félelmeim, hogy egy végzetes kattintással semmissé teszem ezt a három évet....Ebből is látszik nem vagyok nagy webmester (finoman szólva :), így aztán tanácsot kértem. 
Azt hiszem Nikoletti Petra volt az aki megadta a kezdő lökést. Amikor megkérdeztem tőle, hogy tud-e valakit, aki ért az ilyesmihez, ő maga volt az aki csípőből ellátott rengeteg inspiráló ötlettel és gyakorlati tanáccsal. Ezúton is nagyon köszönöm!!! A fejléc kép ötlete is az ő fejéből pattant ki....szerintem szuper!
Így hát összeszedtem magam, vettem egy nagy levegőt és összerakosgattam...ennyi!!! Persze így utólag már látom, hogy ez nem valami nagy történet és a nagy különbség majd akkor lesz, amikor a blog struktúráján is változtatok (vannak ez irányú terveim), de ahhoz pillanatnyilag kevésnek érzem magam....majd idővel...:)
Remélem mindenkinek tetszik és 2016-ban is kitartotok mellettem! Nagyon köszönöm, hogy eddig is olvastatok!!



5 megjegyzés:

  1. Boldog és vidám új évet Kriszti! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm!! Neked is hasonló boldogságosat! :)

      Törlés
  2. Boldog Új Évet! és nagyon szuperül sikerült a "ráncfelvarrás"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Neked is boldogat! Örülök ha tetszik az új külső!!:)

      Törlés
  3. Kedves Krisztina! tudnál-e ötlet mondani a régi, kopott, fenyőfa ágyvégek hasznosítására?

    VálaszTörlés