2019. január 13.

Lámpázzunk...de most akkor "trendi" legyen vagy "kedves"???

Még ősszel csináltam a Kiskegyed Otthonának egy lámpás anyagot. Aki nem látta az újságban, annak pont időszerű, hogy ebben a sötét, gusztustalan időszakban inspirálódjon belőle. 
Két totál különböző stílus és nagyon kíváncsi lennék, hogy Nektek melyik jön be.... Kicsit elbizonytalanodtam, mert úgy látom, hogy a "trendkövető" diy projektjeim kevésbé mozgatnak meg Titeket...a "kedvesebb" , amolyan korszakokat átívelő dolgok sokkal több figyelmet kapnak.
Mondjuk képtelen lennék nem foglalkozni olyan csinálmányokkal, amibe beleszövődik az éppen aktuális szín, anyag és formavilág....de azért érdekelne a véleményetek!

A "festmény olvasólámpa" nagy kedvencem, Leányfalun ezt használom. Csak úgy fogjatok bele, ha meggyőződtetek arról, hogy nem egy évszázados műkincset készültök éppen összemázolni. Ha viszont egy olyan festmény kerül a kezetek közé, aminek semmifajta művészi értéke nincsen, akkor bátran belevághattok.

Használhattok Tilka textilkábelt és színben hozzáillő foglalatot, de én a meglévő, sufniban hányódó dolgokból raktam össze. Narancssárga kültéri hosszabbító és egy fekete műanyag foglalat, amit lefújtam narancs színre...





A másik egy mennyezeti lámpa, régi mécsestartó az alapja, amit faágakkal és két porcelán madárral egészítettem ki...
Ezt is használjuk, szintén Leányfalun, a konyhában...








Fotó: Ringier Axel Springer / Kiskegyed Otthona / Wein Krisztina

 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése