2012. június 6.

Nagyi tányérjai...egykor és most...

Remélhetőleg már a legtöbben birtokában vagytok a most megjelent Lakáskultúrának  , így nem számítanak újdonságnak a falitányérjaim.
Gondoltam, hogy azon kevesek kedvéért, akik még nem látták, a blogon is közkinccsé teszem. De csak a tányérokat, más érdekességekért kénytelenek lesztek az újságot lapozgatni:)....
Hozzánk került rengeteg népi festett falitányér. Annyira nem régi, hogy értékes legyen és annyira nem szép, hogy csak úgy felrakjam a falra. Sokáig rakosgattuk ide meg oda. Kidobni semmiképp nem akartuk, viszont már nagyon útban voltak...és akkor jött az isteni szikra....bizonyos részeit fal színűre kell festeni, így teljesen beleolvadnak a falba. Az eredeti (nekem túl sok) mintának csak bizonyos részei láthatóak, ami nagyon jót tett neki, sokat szelídült, kifejezetten izgalmas látvány lett, főleg így csapatban összerendezve...nem???:)


Nagyon egyszerű megcsinálni...... Először felakasztgattam a falra a tányérokat és így jelöltem ki a csíkokat, hogy biztosan egy vonalba kerüljenek.
...majd levettem őket a falról és a jelölésnél rendesen kiragasztottam a maszkolószalaggal...a széleket jól nyomákoljátok rá, mert a festék könnyen aláfolyik....
...már csak festeni kell...én az Unitopot kevertettem ugyanolyanra mint a falszín és mondhatom megint csak nem okozott csalódást...tökéletesen fedett....
...ha megszáradt húzzátok le a szalagot...ééééés.......kész van........gyönyörű...:)))

Ha nincs ennyi tányérotok, akkor csak egyet fessetek meg. Én is csináltam egy különálló variációt.....arra nem csíkokat, hanem pöttyöket ragasztottam, amiket öntapadós fóliából vágtam ki, ragasztottam fel és utána festettem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése