2012. július 11.

..barkácsolós Dremel hétvége

..jó rég nem írtam már, de nézzétek el nekem hisz, ha éppen nem dolgozom, bicsakló nyakkal rohanunk "dunázni", így az írás valahogy mindig elmarad....gondolom nem vagyok egyedül azzal, hogy kizárólag a vizezős dolgok tudnak mostanában lázba hozni:))...
Amikor meghívást kaptam a Bosch kreatív táborába és megláttam, hogy mindezt Visegrádon, a Duna mellett rendezik, nem volt kétséges, hogy ott a helyem... és érdemes volt... Hihetetlenül jó barkácsgépeik vannak. Amúgy is perverz módon vonzódom az ilyen gépekhez, de amikor ezeket kifejezetten nőknek ajánlják, igazán lenyűgöznek....Annyira magától értetődő, hogy hogyan kell használni,  hogy azok, akik teljesen "barkácsbénának" gondolják magukat, még ők is villoghatnak a saját készítésű tárgyakkal...
Én  a különböző Dremel fúró fejekre voltam kíváncsi, így egy "roppantpraktikus" fogast csináltam.. Egy régi deszka darab (régi gyümölcsös ládát bontottam szét), fém ringli, egy méter szalag, néhány kampó és egy ragasztó pisztoly kellett hozzá.....

...és ilyen, amikor sok nő barkácsol...szerintem profik....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése