2012. augusztus 27.

...Dremerelni jó......

A júliusi Dremel tábor óta rajongója lettem a márkának. Meglepő hogy relatív kevesen ismerik, még a kézműveskedők között is... Pedig őrült jó darabok. Már a tábor előtt volt egy kisebb gépem....Szinte mindent tudok vele csinálni. Elég kicsi, ettől nem olyan esetlen, mint egy nagyobb fúrógép, de cserélgetve a fejét tudok vele fúrni, marni, csiszolni... Jó, persze a nagyobb bútorok felújításánál nem ezt használom, de a kisebb darabok elkészítéséhez tökéletes. Anno még "dremeltelen"  időszakomban ezeknél a kisebb daraboknál is a nagy fúrógéppel küzdöttem (pl lego kulcsok), pedig már akkor ezt kellett volna használnom...
Most már ezt teszem. Főleg, mióta múlt héten kaptam egy Dremel Trio-t. Olyan, mint egy mini dekopírfűrész, azzal a különbséggel, hogy nem csak egyenesen lehet vele vágni, hanem ívesen vagy cik-cakban vagy bárhogy ahogy csak gondolom...lehet fúrni csiszolni, marni.....
Egyszóval jó játék, ezért a Lakáskultúrás októberi anyagot is ezzel csináltam...Hogy pontosan mi is az a tárgy azt majd megtudhatjátok az akkor megjelenő számból...roppant izgatottak lettetek,ugye?:)
Azért összeraktam egy kis képes rejtvényt....Szerintetek mi készült és miből....Akik kitalálják, azok között kisorsolok egyet az elkészült tárgyból,  úgyhogy érdemes találgatni...!
Azon rokonok, barátok, üzletfelek....stb. találgatását nem vagyok hajlandó elfogadni, akik a helyszínen hangos élcelődések, tanácsadások  közepette:)) végig asszisztálták  a gyártást...... (hmmm.... a végeredmény láttán azért mindenki csak elismerően hümmögött......elégtétel!!!......:))))))


Az új kedvenc:

4 megjegyzés:

  1. A csudába. Pedig már épp kezdtem volna begépelni a megfejtést. :)

    VálaszTörlés
  2. hmmmmm:)))...éreztem, hogy jól jön a nyomatékos figyelmeztetés:)

    VálaszTörlés
  3. fali borosüvegtartó? bicikligumi-külsőkből hurkokat hajlítva, egy deszkára sorakoztatva?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi a tippet!!!:) Szept. végén, okt. eljén jelenik meg az októberi Lakáskultúra, addig várom a tippeket:)....megjelenés után sorsolunk!!!

      Törlés