2012. október 9.

...bicikligumi kicsit másképp...

A most megjelent Lakáskultúrában végre fény derült a titokra, amit  nemrég a "dremelezős" posztomban lebegtettem meg. Még nyereményjátékot is hirdettem, és nagy örömömre Kati ki is találta, hogy mi készült....úgyhogy remélhetőleg tetszik Neki a nyereménye:)....
Tehát felsorakoztam a használt bicikligumi felhasználók sorába.... a múltkori öv készítés csak a kezdet volt, azt igazából nem is én találtam ki, Dénes övei inspiráltak....
A bortartó saját kreálmány. A kidobott bicikligumi külsők ihlették....na meg az, hogy néhány borfesztivált megjártunk idén, úgyhogy nem jön rosszul ha tudjuk valahol tárolni a borokat.....

Kell hozzá néhány használt bicikligumi külső és egy ütött-kopott deszka....

arra gondoltam, hogy nem fogom a bortartót a falra tenni, csak egyszerűen a falhoz támasztom majd, ezért a deszka végét ferdén lefűrészeltem, hogy biztosabban támaszkodjon a falon...
  

a bicikligumikról sniccerrel levágtam a merevítő karikát ....jó kis "szalagok" lettek belőlük, amit simán ki lehetett mosni mosógépben....
 

levágtam a "gumiszalagokból" kb 25-28 cm hosszú darabokat...nekem öt darab jött ki egy gumiból
 a deszkán bejelöltem, hogy hova szeretném tenni a "gumi hurkokat" (kb 20 centinként)...és akkor jött a tuti kis Dremel Triom, amivel bemartam a "slicceket", amibe belefűztem a gumikat.......elsőre nem lettek elég szélesek, így a kis dremellel kicsit ki kellett tágítani....
 

majd jött a szokásos Unitop, amivel lefestettem a deszkát...kicsit elnagyoltan, hogy ne legyen olyan "telibe festett" hatása, így megmaradt a kopottas jellege....

fogtam a levágott gumi szalagokat és a "slicctől" kb 5 cm-re két csavarral (biztonság okából raktam alá alátétét) ráerősítettem a deszkára...





egy üveget használtam sablonnak amikor átfűztem és a deszka hátoldalán megerősítettem...
 

annyira belelkesültem, hogy a sufniban talált gereblye fejét felcsavaroztam a falra és ráaggattam a poharakat...így már semmi sem hiányzik egy kis kulturált borfogyasztáshoz :))))
fotók Axel Springer/Lakáskultúra/Wein Krisztina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése