2012. január 15.

...kulcsok, Legok, előszobák.....


majdnem elmosták az események... de szerencsére ma reggel belémnyílalt a felismerés, hogy adósotok vagyok.
Nálunk, az előszobai káosz szerves része a szanaszét heverő kulcsok tömkelege. Mindenki a másikon keresi az éppen szükséges darabot.....persze nem találja.... szócsata......végül mindig a leghangosabban reklamálóról derül ki, hogy ő keverte el valahova.
Na ezt elégeltem meg. Fogtam a Lego kockákat, átfurkáltam és egy kulcskarikát fűztem bele. Ezek kerültek kulcsokra. A falra felcsavaroztam egy Lego alaplapot. Én nem találtam elég nagyot, ezért többet összeragasztottam. Az éppen használaton kívüli kulcsokat ide nyomákoltuk fel. Az éppen használatos kulcsokon pedig kulcstartóként fityeg egy-egy Lego kocka. Csak reménykedem, hogy a "hovatettemakulcsom" problémakört kipipálhatjuk.....


...a kulcsok...










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése