2012. január 24.

...némi magyarázkodás...

Gondolom, van akinek feltűnt, hogy a tegnapi szék hátterében egészen olyan a fal, mint a kamuflázs asztal háttere..... igazatok van. Az asztal már más helyen tölti be funkcióját (hmmm.... bizonyára mindenkit megöl a kíváncsiság, hogy hogyan, de ez egyenlőre még titok....de jön majd...:) csak a falfestés maradt...

Tele vagyok "kincsekkel". A maradék szalagok, gombok, kiürült dobozkák, fém darabok,"izék"...egyszóval minden épeszű ember szemében, teljesen feleslegesnek látszó tárgyak, folyamatosan csak gyűlnek körülöttem. Rengeteg tárolóhelyre van szükségem... 
Ide is az került. Mivel itt,csak valami nagyon keskeny darabra volt hely, normál fiókos szekrény szóba sem jöhetett. Az Ikea Stall cipős szekrény, a maga 17 cm-es mélységével tökéletesnek tűnt. Még, az eredetileg az asztal mögé festett fehér csíkok szélessége is pont jó volt a szekrény szélességéhez. Az egyetlen megoldandó probléma az, hogy a kihajtható tárolók hátfalán óriás lyukak vannak, hogy szellőzhessenek a cipők. Na, ezek a lyukak nem nagyon kellenek, ha itt apró mindenféléket szeretnétek tárolni, mivel minden kihullik rajtuk. Én egyszerűen egy öntapadós fólia darabbal betapétáztam és így semmi sem tud kiesni...
Remekül betölti funkcióját, a tetejét is lehet használni, bár a kenesei kikötő egyik oszlopának (szerintem gyönyörű!!) darabja már megtalálhatná igazi helyét, itt egy kicsit sok helyet foglal......


...a "mindenfélék"....

...betapétázott hátfal...
az öntapadós tapétát, a tároló rekesz belső oldalára ragasztottam, így értelemszerűen, ahol a lyukak vannak, ott a másik oldalon kilátszik a ragasztós felület... meg kell várni, hogy egy kicsit kiszáradjon és akkor nem fog semmi sem beleragadni....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése