2012. február 16.

..amikor az újrahasznosítás nem "barkácssufnituning":)....

Annyi újrahasznosított tárggyal találkozik az ember, hogy időnként már igazán unalmasnak tűnik...pedig imádom, szerintem ez a jövő...nem lehet folyton kidobálni mindent...(na jó, nem kezdek igét hirdetni:))...egyértelmű a gondolatmenetem pl.itt itt itt itt,
A legjobban azt szeretem, amikor a design is odakeveredik valahogy a témához és már eszünkbe sem jutnak a 70-es évek "barkácssufnituning" nyaralóépítéseinek újrahsznosítós megoldásai....
...és jócskán van ilyen....ezekből válogattam, tulajdonképpen teljesen találomra...szerintem házimegoldásokhoz is jó gondolatébresztő lehet...

Ezeknek a csapoknak ugyan nem sok köze van az újrahasznosításhoz...már hogy anyagában....de gondoljuk csak tovább...mit is kezdhetünk leszerelt falicsapjainkkal?:)?:)



Tudom, kevesen csatlakoznak hozzám, amikor ezért a székért lelkesedem, de szerintem annyira jó példa az átgondolt rendetlenségre....











Ezt biztos, hogy lelopom, úgyhogy senki ne vádoljon plágiummal, ha nyáron Leányfalun a kertben ezzel találkozik...én előre szóltam....:)

források itt itt itt itt 
              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése