2012. február 10.

...mire jó a polifoam cső??...családfa állítás, fotó levelekkel...

Talán említettem már, barkácsáruház rajongó vagyok...egyszerűen kincsekkel van tele, leginkább az építóanyag osztályok tudnak lenyűgözni. A legtöbb cuccról elképzelésem sincs, hogy mire való, talán pont ezért tudok elvonatkoztatni az eredeti funkciójuktól.
Amikor hazahoztam három szál polifoam csövet, még nem tudtam mi lesz belőle. Azt megtudtam az eladóktól, hogy alapvetően vízcsövek szigetelésére való, de ilyesmivel nem foglalkozom...még...de ha így folytatom:)))....
Nagyon könnyen kezelhetőnek tűntek, ollóval, snicerrel vághatók, simán hajlíthatók, ragaszthatók, úgyhogy gondolkodtam egy darabig mi is legyen velük.... 
Végül megtaláltam, hogy mire a legalkalmasabbak....fényképtartó fa a hálószobában!!!...így egy mozdulattal cserélhetem benne a képeket, így mindig aktuális lehet...(már ha sikerül eljutnom odáig, hogy a tonnányi összegyűlt, gépen tárolt fénykép közül néhányat kinyomtassak...:)
A csöveken kívül, öntapadós tépőzár, snicer, olló, egy vastag fekete filc és rengeteg fotó kell hozzá.


A falra felrajzoltam a törzs és az ágak vonalát. Vállalkozó szelleműek rajzolhatnak kacskaringósabb ágakat, a polifoam csövekből szinte bármit meg lehet valósítani, de szerintem a sematikus ágak is jól néznek ki...Ha felrajzoltátok, kb 20 centinként ragasszátok fel az öntapadós tépőzár kemény oldalát a falra, követve a vonalaitokat. A tépőzár másik oldalát ragasszátok a csőre, igy tudjátok majd felerősíteni a falra, először középre a törzset, majd a két oldalára az ágakat. Ha ezt a tépőzáras megoldást túl bonyolultnak találjátok, egyszerűen ragasztópisztollyal is fel lehet rakni, de azt később nem lehet nyom nélkül leszedni a falról.


Ha kész vannak az ágak, sniccerrel vágjatok  "slicceket" a csövekre, de vigyázva, hogy ne vágjátok át a csöveket teljesen. Ezek a "sliccek" ragasztó nélkül is meg fogják tartani a fotókat, így bármikor, egy mozdulattal cserélhetőek lesznek.


A végén simán rajzoljátok köré filctollal a fa lombját...kész!!!!


fotók Lakáskultúra/axelspringer
         Darabos György







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése