2013. augusztus 5.

Kánikulára időzíteni fürdőszoba felújítást egyértelműen őrültség.....

..és ezt személyes tapasztalatból tudom!! Pillanatnyilag fürdőszoba nélkül próbáljuk túlélni a forróságot. még szerencse, hogy családtagjaink, barátaink fürdőszobái tárva nyitva állnak előttünk...Nem mondom, kicsivel egyszerűbb, ha az ember az ilyesmit otthon tudja megoldani....
Ami miatt érdemes túlélni a megpróbáltatásokat, az az új fürdőszoba burkolata!!! Talán emlékeztek, hogy valamikor az elmúlt évben már áradoztam a cementlapról. Akkor egy munkámnál használtam és egyszerűen gyönyörűnek találtam őket.....
Már akkor elhatároztam, hogy magunkhoz is ezt fogom használni, ha egyszer odajutunk. Hát most odajutottunk, és ahogy nézegettem, több probléma is felmerült. Egyrészt az áruk...hát mit mondjak, a 16-22 ezer Ft/m2 egy "kicsit" borsosnak tűnik......másrészt a 2 cm-es lapvastagság kicsit vastag, így az ajtókból vagdosni kellene....
És akkor  a Mediterrán Kerámiában szembe jött velem a megoldás! Egy sima kerámia lap és teljesen cementlap hatású! Mindenkinek csak ajánlani tudom....még az ára is teljesen megfizethető....
Szerintem tökéletes!!
 
Na jó, a fürdőszobánk korántsem ekkora, úgyhogy nem egészen így fog kinézni....
Jelenleg ilyen.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése